Termeni și condiții

Termeni si Conditii generale de vanzare

Articolul 1 - SCOPUL
Articolul 2 - DOCUMENTE CONTRACTUALE
Articolul 3 - VALABILIATE
Articolul 4 - EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
Articolul 5 - CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Articolul 6 - DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Articolul 7 - CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE
Articolul 8 – TERMENE DE PLATA. PENALITATI
Articolul 9 – PRET - FACTURARE - PLATI
Articolul 10 - RISCURI SI RESPONSABILITATI
Articolul 11 - ACCEPTARE
Articolul 12 - MARFURI EXCEDENTARE
Articolul 13 - GARANTII
Articolul 14 - TRANSFERUL PROPRIETATII
Articolul 15 - RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR
Articolul 16 - RASPUNDERE
Articolul 17 - INCALCARE - TERMINARE
Articolul 18 - FORTA MAJORA
Articolul 19 - LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
Articolul 20 - PREVEDERI DIVERSE

 

Articolul 1 - SCOPUL
Termenii si conditiile generale de vanzare (in cele ce urmeaza TCGV) se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre QMOBILI.COM SRL, prin intermediul magazinelui virtual www.qmagazin.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
In acest TCGA, urmatorii termeni vor insemna:
"Cumparator" : persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
"Vanzator" : societatea comerciala SC QMOBILI.COM SRL, cu sediul in Iasi, Sos. Nicolina nr.104, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr J22/150/2011, cod unic de inregistrare CUI 27963649
"Bunuri si Servicii" : produse de mobilier, orice proiect la cheie, echipament, material si,sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.
"Comanda" : un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
"Contract" : o Comanda confirmata de catre Vanzator.
"Drepturi de proprietate Intelectuala" (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
"Specificatii" : toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.
 
 
Articolul 2 - DOCUMENTE CONTRACTUALE
 Prin lansarea unei comenzi electronice pe situl anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
 Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
3. TCGV
 Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

 
Articolul 3 - VALABILIATE
 Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

 
Articolul 4 - EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
 4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
 4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
 4.3 Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul, are libertatea de a gestiona informatiile primate, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 
Articolul 5 - CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
 Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 
Articolul 6 - DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
 Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
 De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, si emblemele atat grafice cat si text, sunt marci inregistrate in proprietatea QMOBILI.COM SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

 
Articolul 7 - CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE
 Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
 Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 
Articolul 8 – TERMENE DE PLATA. PENALITATI
 In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare a Comenzii, asa cum apar ele pe site, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.
 Marfurile se platesc in baza unei facturi proforma,  dupa receptionarea comenzii si transmisa cumparatorului prin email in cazul platii in avans si pe baza facturii fiscale emisa de Vanzator in cazul platii la livrare.
 In procesul de comanda va punem la dispozitie 4 modalitati de plata, Plata in avans cu ordin de plata, Plata online prin Card Bancar, Plata in rate online sau Plata numerar la livrare . Va rugam sa faceti plata conform modalitatii selectate in procesul de comanda. Daca ati ales Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email clineti@qmagazin.ro. Comanda va fi livrata dupa efectuarea platii.
Va rugam sa ne contactati pentru a verifica disponibilitatea produselor in stoc inainte de a face plata
 Daca produsele nu gasesc pe stoc, si solicitati un finisaj care se cere mai rar, vi se poate cere sa faceti plata unui avans de 50%, indiferent de modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda.
 Produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete) respectiv colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living, se trimit printr-un transportator care nu incaseaza banii in numele nostru. In acest caz plata se va face integral in avans prin ordin de plata dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate apare la fiecare produs si in plus va vom anunta in cazul in care produsele comandate de dumneavoastra se livreaza in acest fel.
Intrucat depunerile de numerar la ghiseele caseriilor ING Bank sunt taxate de catre banca suplimentar cu suma de 10 lei acceptam depuneri la ghiseele caseriilor ING ca si modalitate de plata, decat daca se plateste suma de 10 lei in plus fata de suma de pe factura proforma.
 Plata se poate face prin transfer bancar (ordin de plata) prin orice banca, sau cu mandat postal prin Posta Romana. Comanda devine ferma in momentul confirmarii procesarii cardului de credit de debit sau rate, primirii de catre qmagazin.ro prin e-mail (clienti@qmagazin.ro) a documentului de plata (ordin de plata sau mandat postal) care confirma efectuarea platii, sau in momentul in care s-a efectuat efectiv transferul bancar. Plata facturii proforma se face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea ei, in caz contrar acesta se anuleaza.
 Factura propriu zisa va fi trimisa prin email dupa livrarea marfurilor. De asemenea Vanzatorul are dreptul de a refuza o comanda preluata de pe site, fara a invoca un motiv anume, avand insa obligatia de a-l informa in prealabil pe Cumparator asupra acestiu fapt.
 In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii.

 
Articolul 9 –PRET - FACTURARE - PLATI
 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va trimite prin email catre Cumparator o factura proforma pentru Bunurile si Serviciile comandate, pe baza careia Cumparatorul va face plata unui avans sau integral a acestora in termen de maxim 5 zile lucratoare. Comanda se considera confirmata si ferma in momentul primirii dovezii platii (avans sau integral) de catre VANZATOR. Obligatia Cumparatorului este sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura propriu zisa Vanzatorul o va trimite catre Cumparator dupa ce bunurile au fost livrate.

 
Articolul 10 - RISCURI SI RESPONSABILITATI
 10.1 Livrare
   10.1.1 Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile catre Cumparator in sistem la bordura , adica pana in fata casei. Termenul de livrare este cel afisat pe site pentru fiecare produs. In conditii exceptionale, acest termen se poate prelungi, dar in acest caz Vanzatorul va informa cumparatorul si va furniza un termen estimat de livrare.
   10.1.2 In cazul în care livrarea se va face în zone cu restricii de tonaj, obtinerea autorizatiei de transport cade în sarcina cumparatorului.
 10.2 Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.
 10.3 Receptia marfii
Receptia marfii se va face tinand cont de urmatoarele instructiuni de receptie si manipulare a marfii:
Instructiuni de receptie si manipulare a marfii:
   10.3.1. Receptia cantitativa. In momentul livrarii marfii Cumparatorul va verifica conformitatea intre numarul de colete primite si numarul de colete de pe documentul de insotire al marfii. Daca apar diferente se consemneaza pe documentul de insotire al marfii emis de catre transportator (AWB) si se intocmeste un Proces Verbal de constatare a diferentelor, care se semneaza de catre Cumparator si de catre reprezentantul firmei de transport care face livrarea.
   10.3.2. Verificarea integritatii amabalajului. Cumparatorul verifica amabalajul, iar in cazul in care apar deteriorari evidente care ar fi putut sa duca la deteriorarea continutului coletelor( ambalaj gaurit, taiat, lipsa, etc.), pe parcursul transportului, sau semne ca coletul ar fi fost deschis dupa sigilare, produsele de mobilier nu trebuie receptionate, cu mentionarea motivatiei pe documentul de insotire a marfii, prezentat de catre reprezentatul companiei care face livrarea. Se recomanda a se face poze daca este posibil. In cazul in care Cumparatorul face receptia marfii livrata in ambalaj evident deteriorat, Vanzatorul isi declina responsabilitatea rezolvarii unor reclamatii ulterioare;
   10.3.3. Mobila se livreaza la bordura, adica pana in fata casei. Manipularea mobiliei pana in locul unde urmeaza sa se amplaseze, respectiv asambleze (daca este cazul) produsele de mobilier, va fi supravegheata indeaproape, pentru a evita eventuale distrugeri care ar putea aparea printr-o manipulare neglijenta. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarile aparute in timpul manipularii si montarii defectuoase a produseleor de mobilier, ulterior receptiei acestora.
   10.3.4. Dupa ce produsle de mobilier sunt manipulate/transportate pana la locul unde urmeaza sa fie amplaste si/sau asamblate, se va desface ambalajul si se va verifica in detaliu integritatea pieselor individuale de mobilier, inainte de a fi montate (daca este cazul). In cazul in care se vor observa defecte de fabricatie, se va anunta Vanzatorul, qmagazin.ro, in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore de la receptia marfii. qmagazin.ro nu poate fi facuta responsabila pentru deteriorarii ale produselor, (zgarieturi, lovituri, etc.) aparute in timpul manipularii si montarii produseleor de mobilier.
   10.3.5. In cazul produselor care se livreaza nemontate, montajul cade in sarcina cumparatorului, iar in cazul in care este vorba despre un produs complex, se recomanda apelearea la personal specializat. Se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de asamblare, care se livreaza impreuna cu produsul.
   10.3.6. Dupa ce marfa a fost trimisa , in cazul in care nu exista probleme cu integritatea amabalajului, aceasta trebuie receptionata de catre Cumparator in maxim 5 zile lucratoare de la data livrarii.
   10.3.7. In cazul in care Cumparatorul refuza receptia comenzii la livrare aceasta va achita taxele de transport tur-retur.
   10.3.8. In cazul in care Vanzatorul livreaza alt produs decat cel comandat de Cumparator, Vanzatorul este obligat sa preia produsul pe costurile lui. In cazul in care produsul a fost montat de catre Cumparator aceasta este obligat sa dezasambleze si sa ambaleze produsul in ambalajele originale cu toate accesoriile si sigiliile produsului. Vanzatorului nu i se pot imputa eventualele costurile pe care Cumparatorul le are cu montajul/demontajul/manipularea produselor.
  10.3.9. In cazul in care Cumparatorul refuza sa restituie produsul livrat gresit de Vanzator in termenul legal de retur, Cumparatorul va achita eventualele sume suplimentare sau Vanzatorul va restitui eventuale sume incasate in plus, rezultate din diferenta produsului comandat si a produsului livrat.
 

Articolul 11 - ACCEPTARE
 Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 10 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei. Returnarea produselor se face cu respectarea urmatoarelor conditii:
 11.1 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Conditia pentru care un produs sa poata fi returnat, este integritatea ambalajului si a produsului livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumparator, iar transportul se va efectua folosind aceleasi servicii de transport folosite la livrare. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Contravaloarea produselor va fi restituita integral, fara insa a calcula eventualele comisioane ce ar putea decurge din tranzactii bancare. Pentru ca returnarea sa fie completa, este absolut necesara inapoierea produsului impreuna cu o copie a certificatului de garantie si a facturii fiscale.
 11.2. Nu se accepta spre returnare produse care au suferit modificari fata de starea in care au fost livrate (au fost asamblate, in cazul in care s-au livrat neasamblate, folosite sau deteriorate). In cazul produselor care se livreaza neasamblate, acestea pot fi returnate doar in cazul in care au ramas in starea in care s-au livrat , adica neasamblate. qmagazin.ro nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de cumparator, si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze. Daca produsul este returnat in oricare din situatiile descrise mai sus, acesta va fi returnat comparatorului, iar costurile legate de transport vor fi suportate de catre cumparator, sau qmagazin.ro isi rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa.
 11.3. Legislatia romana prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
 Totodata sunt stipulate urmatoarele "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid".
In acest sens nu se accepta spre returnare produsele personalizate pe comanda (chiar daca optiunile sunt disponibile la alegere), considerandu-se ca acestea sunt executate dupa specificatiile date de cumparator, datorita multitudinii de finisaje in care produsele se pot livra. Datorita acestei situatii produsele de mai sus, sau accesoriile respective nu poate fi returnat.
 Returnarea se face pe doar baza unei Autorizatii de Returnare a Marfa (RMA). Pentru a obtine un numar RMA va rugam sa ne contactati telefonic de luni pana vineri intr orele 09-16. Operatorul va aduna informatii despre Returnarea marfii pe care o solicitatii, si in cazul in care sunt indeplinite conditiile de mai sus vi se va oferi un numar RMA, pe baza caruia puteti sa predati marfa catre compania de transport care care efectuat livrarea initiala.
 Imaginile de pe situl qmagazin.ro sunt cu titlu de prezentare. 
 Usoarele diferente de nuanta dintre fotografia de pe site si produsul in sine se pot datora si setarilor monitoarelor. Toate articolele se livreaza fara decoratiuni.

Articolul 12 - MARFURI EXCEDENTARE
 Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda vor trebui sa fie returnate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

Articolul 13 - GARANTII
 Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Termenul de Garantie emis de catre Vanzator, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale. Remedierea defectiunilor se face de catre producator. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficieaza de garantie.

Articolul 14 - TRANSFERUL PROPRIETATII
 Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata in momentul livrarii si receptiei marfii (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier). Acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista in document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 15 - RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR
 Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 16 - RASPUNDERE
 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
 Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 17 - INCALCARE - TERMINARE
 Daca producatorul produslui/produselor cumparate nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.
 Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca factura proforma emisa pentru acesta de catre Vanzator sa fie platita.

Articolul 18 - FORTA MAJORA
 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 19 - LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
 Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Articolul 20 - PREVEDERI DIVERSE
 Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.
 Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.