Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzări, aţi putea fi capabil de a returna produsul la noi. Primul pas este de a completa acest formular Returnări.
Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si vă vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.
Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. Produsele alimentare si băuturile nu sunt returnabile.
ATENTIE !!! Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Pentru mai multe detalii accesati link-ul cu reglementarile europene ale comertului online: Link directiva europeana pentru comertul la distanta